CULTURA MAINSTREAM

CULTURA MAINSTREAM MARTEL

Un ensaio moi interesante sobre a estructura da industria cultural e de entretemento, os seus retos e problemas, e a súa homoxeneización de formas e medios de produción. O título fala de “mainstream”, dunha transcultura alén de zonas xeográficas ou tradicións propias. Sen embargo, o ensaio creo que demostra todo o contrario: si existe unha homoxeneidade na producción, pero tamén unha maior diversidade e caracteriación/diferenciación cultural dos productos que se producen. Podedes ler máis clicando aquí.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s