31 ANOS XA!!

Miña nai! Outro ano que pasa rápido como un raio, e eu sigo coa tese pendente. Menos mal que áinda vou tirando, sacando a vida adiante co impulso do voso vento nas velas. Porque, ó fin e ó cabo, sen xente coma todos vós, que co voso cariño, apoio e comprensión ides tirando de min como mellor se pode… que ía ser? quen ía ser? que podería pasar?

Por iso, por poder contar convosco outro ano máis, por se-los meus amigos e soportarme estoicamente, MOITAS GRAZAS E UNHA APERTA.

Espero contar co voso ánimo, cando menos, ata os 32 🙂

5 thoughts on “31 ANOS XA!!

  1. Ola Fran, felicidades, sinto que non nos vexamos tanto, pero e que estou en Cangas tódalas tardes no instituto, e polas mañás ti traballas e eu teño moito choio atrasado, e pa semana convocan as oposicións, no vran falaremos de libros, xa que en Agosto me poñerei a leer.
    Un abrazo

  2. Aunque ya te lo he dicho in personae: ¡¡¡FELICIDADES!!!

    He tenido la inmensa suerte de conocerte y de tener en ti a un buen amigo, con quien compartir aficiones, opiniones y proyectos. Muchas gracias por tu amistad.

Deixar unha resposta

